3 zdrowe nawyki

by 偶y膰 lepiej w 2024

PROSTE SPOSOBY NA DU呕膭 ZMIAN臉! DODATKOWA ENERGIA,
LEPSZE SAMOPOCZUCIE I PROMIENNA CERA.

Zaplanuj dzie艅 pe艂en prostych
nawyk贸w, kt贸re realnie poprawi膮
Twoje samopoczucie

Stworzyli艣my ten mini poradnik z my艣l膮 o wszystkich kobietach, kt贸re ka偶dego dnia maj膮 zape艂nione listy
鈥渄o zrobienia鈥 po brzegi.聽聽

Po艂膮czyli艣my nasze ma艂e kroki do zdrowia z momentami w ci膮gu dnia, kt贸re s膮 uniwersalne dla ka偶dej z nas, dzi臋ki czemu jest nam 艂atwiej w艂膮czy膰 je do codziennej rutyny.聽

Zacznij od jednej zmiany, poczuj r贸偶nic臋 i wprowad藕 kolejne. Nie musisz zmienia膰 wszystkiego od razu.
Drog臋 do zdrowia traktujemy jak maraton, a nie sprint.聽

Wybierz nawyk, kt贸ry wydaje Ci si臋 najprzyjemniejszy i naj艂atwiejszy. Wybierz por臋 dnia, kt贸ra pozwala Ci na chwil臋, dos艂ownie 2 minuty zatrzymania i 艣wiadomej chwili dla siebie.

Co znajdziesz w 艣rodku?

Spos贸b na 艣niadanie mocy, kt贸re dodaje energii i pomaga w walce z anemi膮.

Jeden prosty krok, aby zapobiec skokom glukozy we krwi po posi艂ku.

Przepis, kt贸ry poprawi kondycj臋 Twojej sk贸ry i zadba o r贸wnowag臋 hormonaln膮.

7:30

艣niadanie

Probiotyczny
nap贸j mocy

ZAKWAS ZAMIAST KAWY

Jak zacz膮膰
picie zakwasu?

Zawsze polecamy zacz膮膰 od mniejszych ilo艣ci, kt贸re stopniowo mo偶emy zwi臋ksza膰. To pozwoli nam na 艂agodne wprowadzenie nawyku i przyzwyczajenie si臋 do nowego smaku.

Rekomendowana porcja dla doros艂ych
to oko艂o 50 – 100 ml dziennie

Jak smakuje Zakwas Olini?

Zobacz co m贸wi膮 nasi klienci!

„Bezb艂臋dny, niezawodny, pyszny. Ma pi臋kny kolor i wyrazisty smak. Zupe艂nie jak dobry domowy zakwas z burak贸w. Ostatnio uratowa艂 m贸j barszczyk wigilijny (kiedy okaza艂o si臋, 偶e m贸j zakwas jednak nie wyszed艂). W naszym domu pijemy go wszyscy wspomagaj膮co dla zdrowia”.
鈽呪槄鈽呪槄鈽聽El偶bieta

„Polecam. Najlepszy zakwas na 艣wiecie!”
鈽呪槄鈽呪槄鈽 Beata

„Dzi臋ki temu zakwasowi poziom mojego 偶elaza jest zawsze na dobrym poziomie! Pije go przez ca艂y rok!”
鈽呪槄鈽呪槄鈽聽Beata

12:30

przed lunchem

Rzemie艣lnicze octy owocowe

SZKLANKA WODY Z OCTEM

Jak pi膰 rzemie艣lnicze
octy owocowe?

Dietetycy polecaj膮 picie 1-2 艂y偶ek dziennie, najlepiej przed posi艂kiem. Pami臋taj, aby 艂y偶k臋 octu rozcie艅czy膰 w szklance wody. 

Zobacz, jak picie octu przed posi艂kiem
wp艂ywa na poziom glukozy we krwi聽:arrow_down:

Zdrowy nawyk, z kt贸rego nie musisz rezygnowa膰 podczas wakacji czy wyj艣cia ze znajomymi. Ocet do torebki mo偶esz mie膰 zawsze przy sobie.

Jak smakuj膮 nasze octy?

„Testowa艂am ju偶 wiele oct贸w jab艂kowych, ale ten jest wyj膮tkowy. Delikatny w smaku, z wyczuwaln膮 nut膮 jab艂ek. M贸j ulubiony.”.
鈽呪槄鈽呪槄鈽Ewelina

„Sztos. Z wod膮 gazowan膮 smakuje jak cydr, pyszny, po trzech dniach zorientowa艂am si臋, 偶e nie podjadam s艂odyczy. Po tygodniu, 偶e nie jestem zm臋czona. Bajka, mam nadzieje ze to dzialanie nigdy nie zniknie”.
鈽呪槄鈽呪槄鈽Ma艂gorzata

„Delikatny w smaku, z wod膮 tworzy pyszn膮 zdrow膮 lemoniad臋, bez intensywnego
zapachu typowego dla oct贸w”.
鈽呪槄鈽呪槄鈽Edyta

18:30

kolacja

Sa艂atka z dressingiem
"moc kobiecego zdrowia"

zadba o Twoj膮 sk贸r臋 i r贸wnowag臋
hormonaln膮

Dodatki: pestki dyni, orzechy w艂oskie i ziarna sezamu

Olej dla kobiet dotrzyma Ci kroku

Jak wprowadzi膰 do diety
Olej dla kobiet?

Dlaczego kochacie Olej dla kobiet Olini?

„Bardzo dobry smak, rewelacyjne dzia艂anie na sk贸r臋, w艂osy i paznokcie zauwa偶alne po zaledwie miesi膮cu stosowania. Odstawi艂am wszystkie inne suplementy i za偶ywam tylko Olej dla kobiet. Czuj臋 si臋 艣wietnie”.
鈽呪槄鈽呪槄鈽 Ewa

„Po nied艂ugim czasie picia mog臋 stwierdzi膰, 偶e mi s艂u偶y – cera wydaje si臋 by膰 lepiej nawil偶ona”.
鈽呪槄鈽呪槄鈽 Weronika

„Wasz olej kupuj臋 odk膮d zacz臋li艣cie t艂oczenie. To p艂ynne z艂oto! Przy moich problemach z menopauz膮 jest nieoceniony! Pij臋 regularnie i widz臋 r贸偶nic臋 w wygl膮dzie, w艂osy, cera, przemiana materii ulega poprawie oraz objawy zwi膮zane z menopauz膮 r贸wnie偶! Polecam z ca艂ego serca”.
鈽呪槄鈽呪槄鈽 Beata

„To ju偶 moje kolejne opakowanie tego oleju. Jest idealny pod ka偶dym wzgl臋dem!!!!”
鈽呪槄鈽呪槄鈽 Karolina

Przepis na dressing

dla zdrowia